Benim kızım ilk doğduğunda iki ay tutmadı ben gerçekten zorlandım beni sürekli emzik olarakta kullanıyordu daha sonra alıştırdım zorlada olsa ama sadece ve sadece uykuya geçiş zamanı verdim emziği şuan 11 aylık uyanık olduğu süre zamanı emzik aramaz sadece uyurken istiyor uykuya geçişi kolaylaştırdı bizde . İlk zamanlar verilmeme sebebi bebekte meme başı şaşkınlığı yaşamasın meme reddi oluşmasın diye tavsiye edilmez biberonda aynı şekilde . Anne olarak siz nasıl istiyorsanız o şekilde yapın dışarıdan gelen sesler bi hayli fazla hangisini dinleyeceğinizi şaşırırsınız 😊😇