[silindi] meeese benim şu an 37 ama kilosu 2750. Artık iyi mi kötü mü bilmiyorum.ama en azından 2500 üstü diyorum.normal doğumu çok istiyordum tansiyon sorunu çıktı.inşallah sezeryana almazlar
[silindi] meeese şu an acil sezeryana alınıyorum.tansiyon çok önemliymiş.bebeğe kan akışı yavaşlamış.bir kaç gün daha gecikse kalbi durabilirmiş.size de haber veriyim dedim lütfen ihmal etmeyin
meeese [silindi] sezeryandan korkmayın Allah sağlıklı kucağınıza almayı nasip etsin. Kilosu da iyi gayet.