[silindi] Dün kontrole gittim 13lerdeydi.doktor takip et dedi.bugün sağlık ocağında ölçtüm 14.8 çıktı.hemşire yüksek dedi.yarın tekrar ölçtüreceğim ama korkuyorum yarına kadar bi sıkıntı olur mu ki.ilk defa böyle oldu hiç tansiyon sorunum yoktu
Haticeburak06 [silindi] olmaz canım ama bildiğim kadarıyla çok yüksekse sezeryana alıyolar eğer düşmezse. Bu da haftana göre sorun değil bence içini ferah tut 🩷
M-Urass_Mom [silindi] 14/9 ve üzeri çıkan tansiyonlar tehlikeli. Takip eden birkaç gün bu değerin altına düşmüyorsa tansiyonunuz o zaman endişe duyup doktora gidebilirsiniz. Tansiyonunuzu ölçtürürken gerekli kıstaslara uyduğumuzdan emin olun. En az 15 dk rahatlama modunda olmak gibi. İnternetten bakabilirsiniz
Bettdemm [silindi] eğer efor sarf ettiyseniz ve hemen içer girip ölçtürdüyseniz biraz yüksek çıkabilir bayır yürüdüyseniz merdiven çıktıysanız vs 15 dk bekleyin dinlenin öyle ölçtürün
meeese [silindi] bende de aynı problem var 35. Haftadayim. Doktor 14 9 çıkınca yarım saat dinlen tekrar 14 9 ise gel dedi. Bugün yine 14 9 oldu sonra inip çıkıyor 13 12 11 ama küçük etkiliyor sanırım küçük max 9 oldu başımı ağrıtıyor. Çalışıyorum da pazartesi son çalışıp işi bırakıcam artık. Çok iş yapmaya gelmiyor artık anlaşılan. Bu arada benim 2. Gebelik 1.gebelikte böyle değildim.
Lavinya21 Haticeburak06 siz doğum yaptınız mı bikaç postunuzu görmüştüm doğumunuza az kalmıştı sanırım
[silindi] Haticeburak06 yarın yine ölçtürcem.15 üstü olursa doktora gidicem.olmazsa pazartesiyi beklicem.ilk gebelik insan korkuyor.gebelik zehirlenmesi falan da yazıyor hep korktum ben de.
Lavinya21 Haticeburak06 yada fitil veya jelle destek veriyorlarmış açılma için onuda konuş istersen doktorunla
[silindi] M-Urass_Mom hayatımda hiç tansiyon problemim olmadı o yüzden şaşkınım.dediğiniz gibi her gün ölçüm yapıcam
M-Urass_Mom [silindi] Benim de aynı şekilde. Normali 9/6 olan tansiyonum 11-12′lerde ve bana bir şey olmuyor. Ben de şaşırıyorum ama çok normal 💕
Lavinya21 Haticeburak06 onuda zaten hastanede doğum için yatış yapılınca suniyle veriyorlar diye duydum ama emin değilim sağlıkla hayırlısıyla gelsin minik 🌺
[silindi] meeese siz de artık ayrılın işten ben evden çalışıyordum onu da bıraktım artık napalm.Alllahan haftamız ilerde.
meeese [silindi] aynen pazartesi günü son gitcem her şey teslim etmem sonra yıllık izinlerimi kullancam rapora kadar. Evde dinlencem artık vücut kaldırmıyor şurada 2 hafta daha dursa bebek çok iyi olacak. 37 38 olsa tamam zaten.
[silindi] meeese benim şu an 37 ama kilosu 2750. Artık iyi mi kötü mü bilmiyorum.ama en azından 2500 üstü diyorum.normal doğumu çok istiyordum tansiyon sorunu çıktı.inşallah sezeryana almazlar
[silindi] meeese şu an acil sezeryana alınıyorum.tansiyon çok önemliymiş.bebeğe kan akışı yavaşlamış.bir kaç gün daha gecikse kalbi durabilirmiş.size de haber veriyim dedim lütfen ihmal etmeyin