Busraa23 maalesef bende sinir oldum buna 5+4 deyim dün keseyi görme ihtimali ile gittim ama göremedim. Randevu almaya çalışıyorum ama 15 gün içinde randevu vermiyor 😬 gerçekten iyice saçmaladılar artık. Daha erken gidince hastaneye, danışmadan veriyorlar randevu diyorlar ama hiç inandırıcı gelmiyor bana. İlk hamileligmde randveu bulamıyordum devlette sabahın köründe gidiyordum hastaneye belki randevu alırım diye. Ama yok vermiyorlar