Busraa23 Kızlar 37 haftalık hamileyim ve Ankara şehir Hastanesi’ne gidiyorum her hafta kontrolümüz var ve bu hafta randevu vermiyorlar yani sistem değişmiş aynı bölüme 15 gün sonra randevu veriyorlar çok sinirlendim randevusuz nasıl muayene olacam 184 aradım şikayette bulundum yani bu devlet artık bıktırdı duruyor duruyor başka bir şey çıkartıyor bu durumu yaşayan varsa nasıl bir yol izlicez ….
Tugcev Busraa23 net bir bilgim yokama 10 15 gün içinde (devlet hastanesinin süresi 15 diye biliyorum) kontrol muayeneleri için randevu almaya gerek yok. Bir kere randevu alıyorsunuz gidiyorsunuz ertesi 15 gün içinde randevusuz kontrol muayenesine geldim diye giriş yapıyorsunuz. O ara sonra ki randevunuzu alıp aynı şeyi tekrarlayabilirsiniz. Yanlış bir bilgi veriyorsam tabii düzeltsin arkadaşlar sisteme ayak uydurmak zor 🤦🏼♀️ 37. Haftadaysanız benim dediğim şeyi biliyorsunuzdur zaten diye düşündüm olmuyor olabilir mi diye soru işareti oldu kafamda 🤦🏼♀️
Vanmomy Busraa23 Ankara bilkente gidicem bende periyatoloji bölümü ama orda çok randevu almanı istemiyorlar doktor direkt 2 hafta 3 hafta sonra gel diyor misal ama o randevular artık değiştiği için son 24 saatte onaylatman felan gerekiyor diyorlar çok karışık erkenden git bence o zaman verirler randevu hemde sorarsın bu sorunu
hepoyleolurzaten__ Busraa23 Benimde başıma geldi geçen gün hastaneye gittim Ultsonu bozuktu ne bebeğe bakabildi ne muayne edebildi bende başka hastaneden alıp giderim dedim 15 gün sonra alabiliyormusuz çok saçmaladilar normalde randevu alıp gitmeyenlere yapıyorlardı şimdi gitsende yapıyorlar hamileler için geçerli olmaması gerekiyor zaten randevu zor bulup gidiyorduk şimdi hiç gidemicez allah devletin eline düşürmesin
Zynp-ela6 Busraa23 önceden benkolay buluyordum.simdi.zor.buldum.cok.sacma hastaneye gidiyorum bom boş hasta bile.yok ilk.hamiligimdede rezil oldum muayene konusunda bundada rezil oluyorum valla
B1cnm Tugcev o şekilde kabul etmiyorlar bizim burda sadece sonuç falan göstericeksen sıra almana gerek yok diyolar ama muane olucaksan illa fiş kesiliyor onu da artık kesmiyorlar 😓 bizzat başıma geldi ya benim randevum vardı iptal ettiler 2 hafta önce muane oldum diyorum bizi ilğilendirmiyor dediler kabul etmediler bidaha bana haziranda sıra alabilirsin diyor son ayımdayım hadi hayırlısı özele de gidiyorum ama bi ayağım devlete
Tugba1tugba Tugcev yok canım almıyorlar ama mülteci okursan o şekilde alıyorlar hatta öncelikli alıyorlar durum bu
Busraa23 Vanmomy yapacak bişey yok öyle yapacağım evimiz hastaneye uzak 2 vesait eşim götürüyor du işten izin alıp artık kendim gidicem ama bu sistemi koyanlara hakkımı asla helal etmiyorum
Gizem-1009 Vanmomy bende Bilkent’e gittim hiç memnun kalmadım 5 hafta sonra gel dediler Bidaha da oraya gitmeyecem etlik Zübeyde hanıma gidebilirsiniz orası iyi
Tugcev Busraa23 evet maalesef ben bir kere dahiliyeye gittim araştırma hastanesine sonuç göstermek için ve özellikle söylediği gün ve saatte gittim. 2 buçuk saat kapıda ayakta bekleyip eve döndüm. Beni alacağına dair umudumu kaybetmiştim 🤦🏼♀️
Nurkann Ya bende devlet hastanesinde aynı şeyi yaşadım 33 haftadayım en son 32 de gitmiştim ,haftaya yani 34. Haftada gitmem gerekiyor ama banada sistem vermiyor en erken verdiği 35 haftama denk geldi ona randevu aldım mecbur
Busraa23 hepoyleolurzaten__ amin canım amin Allah bunları bildiği gibi yapsın yaa zaten riskli bir gebeliğim var diyecek bir şey bulamıyorum
Busraa23 Zynp-ela6 yaa böyle bir şey çıkartıyorlar gebeleri ayrı tutun demi aşırı sinirliyim Allah bu devletin cezasını versin
Busraa23 Fikriminincegulu canım Ankara’da çok sıkıntı çok kalabalık inan nst sonucumu zor gösteriyorum ya randevu olmadan nasıl muayene olacam onu bilemiyorum
Zynp-ela6 Busraa23 Ay hiç sorma cnm ilk gebeligim de nst ye bağlanmam lazım di son zamanlar randevu bulamadım gittim bakmamisti bana özelde her zaman gidilmiyor maalesef
sacmalamakizim Busraa23 Bence erkenden gidip sıra alın o şekilde olabilir, bende 39 haftalıkken gittim randevusuz, mecbur baktılar yani.
Busraa23 hepoyleolurzaten__ Amin inşallah doğum başlamadığı sürece acilden giriş yapmıyorlar artık sabah erken saatte gitmem lazım boşluk varsa alırlar