Lim0nn normalmcanim 28 den sonra dönmesini istiyor Dr lar , bu doğum pozisyonu aldı doğacak demek değil 🥰 21 den sonra nezaman döndü baş aşağı bilmiyorum ama 25 teki kontrolden buyana baş sırt ayaklar hep aynı yerde asla dönmedi asla , bende tedirgin oldum
Dr sadece başı aşağıda dedi rahim ağzı uzunlugun normal , daha bebek 3_4 cm inecekki dedi erken doğum diyelim bu haftaki kontrolde 34+2 de. Kasık ağrısı özel bölge ağrısı çok oluyor bende normal dedi