Mutluluk71 Lim0nn benimkisi 31 haftadan beri baş aşağı ve erken doğum riskim var sende dikkat et fazla kendini yorma arada uzan yat dinlen ne olur ne olmaz ben evde istirat ediyorum
Esragenc5353 Lim0nn bende çok merak ediyorum bu soruyu salı günü kontrolüm var doktorum a sorucam bizde bugün 33 olduk 🤰🏻 Baş aşağıya döndük mu onuda bilmiyorum
Cinarsaitinannesi Lim0nn normal tabi ki benimde baş aşağı dönmüş ilk hamileligimde 28 haftada dönmüştü. Baş aşağı döndü diye erken doğacak anlamina da gelmiyor benim 39 da normal gelmedi sezeryan oldum
metemom_ Lim0nn hayır canım gayet normal olduğunu söyledi benim için de daha iyi oldu açıkçası çok yüksek tekmeler ağrılar hissetmiyorum daha narin şekilde oluyor
Cinarsaitinannesi Lim0nn yok canım hiç korkma çok normal dönmeseydi bile sorun olmazdi doguma yakinda donebilirdi
gunaysnglu Lim0nn teşekkür ederim canım amin inşallah🙏🏻 Sende hayırlısı ile kucağına alırsın inşallah☺️🙏🏻🙏🏻
Mutluluk71 Lim0nn evet bir gece hastanede yattım ilaç ve çiğer geliştirici iğneler vurundum daha aonra hap verdi eve bir ay içeçeğim evdede istirahat etmemi söyledi
dhbetul Lim0nn 28den beri doğum pozisyonunda ama herhangi bir risk olduğunu söylemedi doktor bir sıkıntım da yok. Midemi tekmeliyor sadece tek sıkıntısı bu 😂😂😂
YarenY Lim0nn 31.haftada kontrole gittiğimde baş geliş demişti ve bunun sorun olduğunu söylemedi aksine iyi bir şey normal doğum için