birmeleginannesi_ farki yok aslında biri normal şampuan, köpük olan da adı gibi sıkınca eline köpük olarak geliyor. yani yeni doğan teni zaten çok hassas saçı da çok olmayacağı için köpük yeterli gelecek. Durulamasi sıkıp yaydirmasi çok daha kolay gerçekten. Çok da bereketli küçük olduguna bakma😊