birmeleginannesi_ Kızlar merhaba.. son aylarda olduğum için artık sadece bakım ürünleri kaldı onları alicam.. ama aşırı kararsız kaldım.. Şampuan çok araştırdım bu beş marka dikkatimi çekti.. mustelada vardı ama mühendisoglu mustelayi pek önermedi içerik bakımından.. bu beş ürünün içeriğini beğenmiş bende araştırdım baby me siveno ve natüralive bebek şampuanıni beğendim diğer ikisi de hoş.. aklım baby me de hem yerli üretim diye de dikkatimi çekmiyor değil ayrıca.. siveno ve ikisi arasında çok girip geldim.. ama genel olarak besini de sormak istiyorum siz hangisini aldınız kullanıyorsunuz tecrübeleriniz neler paylaşır mısınız 🥰
birmeleginannesi_ birmeleginannesi_ aranızda bu ürünleri kullanıp memnun olan tecrubelenen anneler yazabilir mi ona göre alicam bende 🥹🥰
Mutlulukkk birmeleginannesi_ ecowell saclari uzatiyor diye kullanan cok var. İncia da temiz ama tecrubem yok malesef. Bende gimdes onayli urun kullaniyordum belki naturalive kullanirim onuda istiyordum. Siveno alacaksaniz da gratise bakin indirim vardi sanki.
myavocado birmeleginannesi_ ben de çok araştırıp babyme aldım, naturalive i sonradan keşfettim önceden bilsem onu da alabilirdim. Ama daha hamileyim, tecrübe etmediğim için çok da öneremeyeceğim 😅
birmeleginannesi_ myavocado bende çok araştırıp baby me ye gidiyorum ama natüralive da baya övüldü bilemedim 😂
Gizem9688 myavocado ben de baby me aldim. En azindan yenidogan icin onu kullanirim bitince de normal bebek sampuani bile alsam olur diye düşündüm. Zaten eşim de ben de bebek sampuani kullaniyoruz normalde de. Uni baby falan aliyoruz hep kendimize de. Bizimkinden devam eder 😂
birmeleginannesi_ Mutlulukkk siveno ve baby me arasında kaldım natüralive de kafamı karıştırmiyor değil 😂
Ebngl Clooe diye bir marka öğrendim çok tavsiye ediliyor şimdilik onu ekledim sepetime henüz almadım ama bakalım🤗
birmeleginannesi_ Ebngl bende hepsini ekledim sepete bekliyo öyle bakalım çıkara çıkara bir tane koymayı düşünüyorum 😂
birmeleginannesi_ Uzunkirpik bende siveno ve baby me arasında gidip geliyorum hangisini alacağımı bilmiyorum ya 🙉
Kbrbydk birmeleginannesi_ ilk kızımda baby me kullanmistim köpük formunu. Çok memnun kaldım yenidoğan için çok kolay durulaniyor. Yine bir süre organik köpük formlu olanı kullanıcam. Sonra sampuanina geçerim. Hem uygun hem güzel bir marka gerçekten
birmeleginannesi_ Kbrbydk normal şampuani ile köpük arasındaki fark nedir peki ben direk şampuan düşünüyodum ama köpükte olabilir daha iyiyse
birmeleginannesi_ Mutlulukkk hepsinden birer tane alıp denesem mi acaba ama bebeğinde saç diplerine farklı farklı kullanıp diplerine zarar vermek istemiyorum biz yetişkinlerde bile en ufak şampuan değiştirmede nasıl farkediyo meselz o yüzden kararsızım 🙉
SrpYlmz birmeleginannesi_ ben deterjan ve şampuan ikisinide siveno aldım deterjanı kullandım ama şampuan için bebisimi bekliyorum en temiz içerikli bunlar var siveno ecowell incia ve konak vs onlara da iyi geliyormus
birmeleginannesi_ SrpYlmz benimde 5 inden 3 ü bu saydiklarin zaten nedense hepsinden memnun yorumlar mühendisoglu da hepsini öneriyo
Kbrbydk birmeleginannesi_ farki yok aslında biri normal şampuan, köpük olan da adı gibi sıkınca eline köpük olarak geliyor. yani yeni doğan teni zaten çok hassas saçı da çok olmayacağı için köpük yeterli gelecek. Durulamasi sıkıp yaydirmasi çok daha kolay gerçekten. Çok da bereketli küçük olduguna bakma😊
Mutlulukkk birmeleginannesi_ yok kz okdr da alma bence. Bende bi uni baby var cok onceden almstim diye bide baska bi sampuan var gimdes onayli. Unibabyi vucuduna digerini saclarina kullaniyorum. Sizde 2 tane alin once o zman en kararsiz kaldiklarinizdan. Onlar bitince digerlerni alirsinizz napalimm 😋
SrpYlmz birmeleginannesi_ tamamen bitkisel temiz içerikli hani herkesin bildiği mustela vs hem gereksiz pahalli hemde içeriği temiz değil