sngl3875 pnarpnar35 dün adetime 6 gün vardı dayanamayıp erken gebelik testi yaptım negatif çıktı olsa çıkar mıydı testte yenilenmeli mi test ?
pnarpnar35 sngl3875 yani yerlesme kanamasından sonra ne zaman pozitife dönüyor ya da kanama olduğunda direk pozitif mi olması gerekiyor bhcg salgilanmasiyla yerlesme kanamasi arasında nasıl bi zaman bağlantısı var bilmiyorum kuzum ama daha adetine varmış dün yaptıysan biraz daha bekleyip tekrarla istersen
Ebruebos sngl3875 bende aynıyım 😂 6 gün var benim. İlk gebeliğimde de 1 hafta kala yapıyordum her gün. Son 3,4 gün kalmıştı dedim heralde bu ay negatif yaptım koydum kenara baktım çizgi çıktı. Yani demem o ki daha var adetine pozitif olabilir.
Ebruebos pnarpnar35 smear testi vermiştim bugün çıktı canım sonuç temizmiş. Kuzenim ebe hemşire ona sordum bugün benim doktoru beğenmiyordu hiç kürtaj yaptırdığında olmuştur dedi. Şuanki doktorum gynomax fitil verdi. Bakalım adet olursam tekrar gidicem kontrole