Aynı şeyi yaşıyorum yazın kürtaj oldum sonrasında böyle oldu . İlk zamanlar 7,8 gün kala oluyordu ama çok az günde bir kaç saat peçeteye silince geliyor benimki yoksa damlama olmuyor. Sonra 3,4 güne düştü açık kahve pembe gibi bir şey . Bu ay gebelik istediim doktora gittim muaynede rahim ağzında küçük bir yara var dedi fitil verdi. 2 gün kullandım yumurtlama günüm diye bir tane kalmıştı kullanmadım.Çatlama gördüm 2,3 gün sonra aynı başladı 😔 yerleşme sandım ama erken daha. Bir arkadaş yazmış ya rahimde yara var diye onu görünce artık ona yordum bende. Galiba bu lekelenmeler ondan oluyor.Kürtajdan önce regl olmadan 1 gün önce kahve lekem gelirdi hasta olurdum. Şimdi böyle oluyor.