Esa ben Bebek için diye kendimi strese sokuyorum benim içinse değerleri bilmiyorum ama kendimi iyi hissediyorum içtiğimde ekstra bi faydasını görmüyorum tekrar soriyim bi doktoruma kilo problemim falan da yok çok şükür bakalım ne olcak bu uzun ve güzel yazısınız için teşekkür ederim emek harcadığınız için 🙂