slaerdogan zelihaerbcn06 Benimki yarın 21 haftalık olacak benim de öyle ilk gebelikse çok hissedemezsin 6 aydan sonra belli olur korkmayın ultrasona girince doktor hareketleri çok iyi diyor🫶🥰
B-s-25-99 Sincaplarinannesi 15. Haftada öğrendim kızım olacak inşallah 🙏 dünde ayrıntılıya gittim kesinleşti kız 😅şuan 20+2 bende sırt ağrıları başladı son zamanlarda
Pimiriya Sincaplarinannesi cinsiyet ilk erkeğe benziyor deidi sonra kız gibi dendi ve kendini kapatınca bakamadık. Bugün nedense müthiş bel ağrım var çok korkuyorum, hareket pek hissedemiyorum nadiren baloncuk patlıyor falan. Herkes sağlıkla kucağına alır umarım🙏🏻🙏🏻
1Ali Bende 15+6da erkek olduğunu öğrendim💙bugün detaylı ultrasonum vardı kesinleşti cinsiyetimiz. 10ekimde doğum gözüküyor bakalım canı ne zaman gelmek isteyecek😍
Sefiiir Sincaplarinannesi 16.Haftada öğrendik 2. Oğlum geliyor 🪺🩵 şuan 18+5 sağlıkla gelsinler inşallah 🫶🏻🩵
Kibele Sincaplarinannesi Haftadayız benim de kızım olacak Ekim ayı genelde kız gibi gözüküyor bana mı öyle geldi acaba