Ben 19+2 (13 de öğrendik erkek ) hiç bişey hissetmiyorum 2. Gebelik hemde ilki de 21 bitince hissetmiştim ilk hareketi 5. Ay bitmişti yani bu da öyle olcak heralde hissetmek istiyorum artık varlığını hamile değil gibiyim çünkü çalışıyorum bide iş güç derken anlamıyorum ben hamile miyim 😄 usg de zıplayan bir bebek var ama bende tık yok yani his 0