31 haftalığım, 9 kilo aldım. İştahım hiç bir dönem eski normal iştahıma göre artmadı . Normal yiyorum ama kilo fazla alıyorum mesela önceki muayenemde 61 küsür çıktım bir hafta sonrakinde 63 küsür çıktım . Kalça ve basenden çok aldım yanlarım sonradan eklenmiş gibi yağ doldu . Bundan sonra iştah artması olur mu acaba birden ?