gunaysnglu Karahisari evet geldi sayılır☺️ Çok teşekkür ederim🙏🏻 amin hepimiz inşallah bebişlerimizi sağlıklı ve hayırlısı ile kucağımıza almış oluruz🌸☺️🙏🏻
Karahisari aogoya 😄 bana da geçmicek gibi geliyordu ama bu zamana kadar çabuk geçti şükür sizin de geçer 🤗