Edaacar-ozkan 😍 ay hiç korkmayın bence 🤗 kavuşma için heyecanlı olun en güzeli 🥰 doğum da doğal fizyolojik bir süreç siz tutmaya çalışsanız da doğurmaya zorlasanız da o zamanı gelmeden gerçekleşmeyecek zaten ben hep böyle diyorum 😌 her şey akışında gerçekleşcek o yüzden hiiiçç strese gerek yok 😁 sağlıkla alalım kucaklarımıza 🤗