ipekkus Uffu haftasını da gerilik vardı 3 gün kadar suyu önceden azalmaya başladığı için doktor beni hergun takip almıştı sağlığında sorun yoktu hemen doğuma almıştı doktorum şuanda çok iyi çok şükür 2 aylik bile oldu şükür 🙂
Berfin_aslan_8027 ilkgozagrim__ sezaryan sonrası çok acı çektinmi acaba bende 35.haftamdayim sezaryan istiyorumda
mombarbiee13 Edayigit ilk oğlum 40+1 sezeryanla geldi 2. Oğlum 36+6 sezeryanla geldi (gebelik zehirlenmesi vardı) 3. Oğlumda inşallah 38+1 de gelecek 14 Haziran da 🫰🏻
Dilara6767 2 oğluş annesiyim 🩵 Biri 2018de doğdu 41+2 normal doğum oldu hiç ağrı çekmedim desem yeridir . Diğeride 2024 37+7 de yine normal doğum suyu azaldığı için erken geldi ve aşırı ağrı sancı çektim şuan 1 aylık 1 günlüğüz 💐 .
hepoyleolurzaten__ Edayigit İlk doğumum 37 haftamda sancım başlamıştı İkinci dogmum 38 haftamda sezeryan Üçüncü dogmum 35 haftada suyum geldi Şuan dördüncü gebeliğim ikiz gebelik bakalım bunlar ne zaman gelicek 24 haftamdayim 😊
Zeynooooooo Edayigit 40+5de oldu oğluşum 39+6 haftamdan 3sm aciklik oldu ne yaptiysam acilma artmadi ve agrim sancim hic dinmiyordu nihayet 40+5 hafta olduk gece sanci sekilinde artdi agrim 30 dakikadan bir daha so ra 10 dakikadan bir oldu doktora gitdim 4sm aciklik varfi nst yapildi sanci bebeye iyi gelmiyor her saanci oldugunda bebeyin kalp hizi 180 oluyordu bu yuzden dogum haneye alindim suyumu patlatildi 2bucuk saat gecdi oglum dunyaya geldi cok aukur bu gun artik 3gun oldu💙
Mervekesenyzc11 Edayigit İlk oğlum 37+6 suyum ve nişanım gelmişti normal doğumdu😊 Şuan da ikinci oğlum 38 haftalık oldu sancılarım pek yok doktorumuz normal doğum dedi bakalım ne zaman gelecek 🤗
Zeyyno_ Hsret1 En belirgin fark bu gebeligimde çok uykum geliyordu çok tembellestim çevremdeki herkes erkek bebekte öyle oluyor dediler ne kadar doğru bilemiyorum tabi her iki gebeligimdede bulantım vardı ilk aylar birde ilk gebeliğime göre bu gebelikte ağrılarım bu bacak krampları vs erken başladı