Edayigit Kızlar gebelikleriniz kaçıncı haftada bitti bebişler ne zaman ve nasıl doğdu Bizim ilk kızım normal doğum 39+4 kendi sancımla oldu 🥰 Şuan ikinci kızımk bekliyorum 38+2 deyiz normal doğum gözüküyo🐣bakalım ne zman gelmek isterse
Zeyyno_ Edayigit Benim İlk Kızım 39+6da Normal doğum oldu🌹 Şimdi Oğluma hamileyim henüz 27haftaligiz bakalım 🥰🥰
gulsahgursoy Edayigit Kızım 38’de, oğlum 39+5’te geldi🌸İkisi de normal doğum oldu. Allahım tüm hamileleri evlatlarıyla sağlıkla kavuştursun🤲🏻💕
Zeyyno_ Edayigit Bence aynı şey ben geceden sabaha kadar kendi sancimi çektim öğlene doğru hastaneye gittim 5cm acikligim vardı suni verdiler onun yaptığı sancida normal kendimki gibiydi ama düzenli olarak gelmesini sağladı son anlarda doğacağı zamana zaten şiddeti artıyor normal olarak
hunilimom Edayigit hiç kendi sancım olmadı o yüzden bı karşılaştırma yapamam sadece son bir saat zordu oda tam açıklık olmuş bı ıkınma kalmıştı
BerivanLina Edayigit benim her iki cocugumdada sancim gelmedigi icin 40. Haftamda direk suni sanci verdiler biri 5 saAt digeri 6 saat surdu. İlk bi saat harici asiri agri cektim ama
ipekkus Edayigit kız bebek 🙂 senin de allahim kavuştursun sağlıklı bir şekilde almayı kucağına inşallah
Karahisari Ayy ne güzel.. etrafımdaki herkes kız erken gelir diyip moralimi bozuyor. İstiyorum ki günü dolsun. Ama burda 38den sonra doğumları görünce biraz rahatladım inşallah benim kızım da en azından 39u doldurur
Nehirimmm28 Edayigit bende ilk kızımı 40+2 de normal doğumla kucağıma aldım şimdi de 39+1 haftalık bebişimi bekliyorum 🥰
Uffu Edayigit ilk kızım 40+3te normal doğum ile doğdu şimdi 36+5im bunda beklemek istemiyorum bi an önce gelsin istiyorum çok ağrım oluyo çünkü