Bobii yaptırdım, iyi ki yaptirmisim çünkü daha önce açlık tokluk ve hba1c bakıldı normal çıkıyordu yükleme sonucu şekerim olduğu çıktı diyetle geçmedi insülin kullandım, seker çıktıktan sonra bile hba1c değerim normaldi. Yaptırın derim, burda açlık tokluk ve hba1c baktir diyenler olur ama gördüğün gibi onlar normalden şekerim vardı