Eylul- Ebruyi var var 2 tane bebetime erken test var, 1 tane de fortune diye bir marka kaset test var
Ebruyi Eylul- benim doktor hamile kaldıgını ogrendıgın gun kosarak gelıyorsun dedi iğneye baslatmam gerekiyor dedi kan pıhtılasması nedeni ile cumartesi sabahtan yapsak mı bilemdim
Cnsuercnnn Ebruyi benim de reglim yarın bekliyorum bende baş dönmem ve mide bulantım var test yapmıştım 2 3 gün önce negatifti geçerse yine yapacağım sadece kasıklsrımda ara sıra ağrı var bekliyorum bakalım. :)
Ebruyi Cnsuercnnn benim sabah regli ağrım vardı ne mide bulantısı ne baş dönmesi hiç bir belirti yok:( insallah hamilesinizdir test yapınca buraya yaz kuzum
Cnsuercnnn Ebruyi test henüz yapmadım reglde olmadım mide bulantım devam ediyor ama belimde ağrıdığı için ümitlenip yapmak istemiyorum zaten değilim düzensiz bakalım 3 gün içimde olmasam yapacağım sizede yazarım 🙏🏽
Ebruyi Eylul- bazen yalan oluyormuş bu cizgiler o yuzden sevınemedım bugün kan vermek istiyorum acillerde bakıyorlar mı acaba
Eylul- Ebruyi Acilde benden daha önce almışlardı ama ben hasta gittiğim için kontrol amaçlı aldılar yakınında yok mu hastane gidip bi sorsan? Çalışıyor musun gerçi onu da bilmiyorum
Cnsuercnnn Ebruyi ya değişiyor benim bazen 30 günde bir bazen 33 günde bir oluyorum eğer 30 bakarsak 4 gün geçti ama şiddetli bel ağrım var