Tabi etkili zayif insanlar daha fazla hareket hissediyor kilolu kadinlar genelde daha az hissedebiliyor bizzat tecrube edinerek soyluyorum bebegin harkeet ediyorsa korkma illa vurmak zorunda degil hareketi yeterli bi sonraki kontrolunde doktoruna soylersin sadece