Babyy_1 Bu hafta da olan anneler bebekler ne kadar hareketli olmalı ve ne kadar tekme atmalı ya da vurmalidir
ngksu Babyy_1 25.haftadan sonra uyandığınızdan uyuyama ladarki vakitte günde 10 hareketin gözlenmesi gerekşyor diye biliyorum
Babyy_1 ngksu Benim hamileliğin başından beri hareket var geziniyor dönüyor hissediyorum ama vurma ya da tekme o kadar yok bu normal mi
Adlaksy Babyy_1 hareketlerini hissediyorsan sorun yok canım ben de 30. Haftada tekme hissetmedigim için hastaneye gittim doktor hareketlerini hissediyorsan sorun yok dedi
ngksu Babyy_1 hareketleri zaten önemli olan kayması kıpırdaması dönmesi tekmesi hepsi hareket buda sağlıklı ve rahat olduklarını gösterir böyle düşünün Allah korusun bitek tekme atıyo diye orda bilmeliyiz diye bi durum yok,uyur gezer döner mekan onun😂❤️
metemom_ Babyy_1 canım şuan bebeğin başgeliş pozisyonundayda tekmelerini sert hissetmemen normal benimki makat gelişken aşırı dışta ve sert hissediyordum sonra döndü ve aşırı sert hareketleri kalmadı daha içe doğru hissediyorum 27+2 deyim
Acelyapova Haftadan beri hareket var 25 26. Haftadan sonra icerde 4 donmeye basladi suanda parti var sanirsin o derece doktorda asiri hareketli olsugunu soyledi
Babyy_1 Acelyapova Hareketli olması iyi bir şey bende de hareketli ama vurma ya da tekme hissetmiyorum o kadar
Babyy_1 Adlaksy Ayy cidden mi içim rahatladı şuan. Harektli geziniyor hissediyorum evet ama hani tekme vurma olmayınca birde en başından beri korkmaya basladim
Damlaozzz Babyy_1 Yarın 30 olucaz bizde sabah uykudan uyanmamla başlıyor gün içerisinde sürekli yer değiştirme tekme hissediyorum hareket hissediyorsanız problem yoktur
Babyy_1 Damlaozzz Ahh keşke bana da vursa tekme arsa diye bakıyorum bende ama tık yok harekrt etmesi dışında
Babyy_1 ngksu Orası öyle tabi de ne bilim benimle.hamile.olanlara bakıyorum öyle bir anlatiyorlar ki işte söyle vuruyor böyle tekme atıyor uyuyamıyorum dışarıdan belli oluyor felan sonra kendime bakıyorum tekme tokat hiçbir şey yok tedirgin oluyorum
Babyy_1 metemom_ Valla salı günü doktora gittim kontrole doktor duruşu hakkında hiçbir şey söylemedi o yüzden aşağı da mi yukarı da mı yoksa yan mi çapraz mi hiçbir fikrim yok
Acelyapova Babyy_1 canim kiloya bagli olarakta degisiyor bazi bebisler tembel olabiliyolar korkma hareketini hissediyosan guzel illa tekme atmasi zorunlu degil
Adlaksy Babyy_1 hayır kesinlikle içini ferah tut ben ağlayarak gitmiştim çok şükür bı sorun yoktu hareketlerini hissediyorsan ve bundan eminsen korkma güzelim 😘
Babyy_1 Adlaksy Ayy ne diyin valla Allah razı olsun o kadar korktum ki içime su serptiniz çok teşekkür ederim 🤲🏻🤲🏻☺️
Babyy_1 metemom_ Doktor çok iyi kendi alanında çoğu kişi de memnun ama işte bir sıkıntısı var ağzından kerpetenle alıyoruz lafı