Ebrar042 Canim benim,bende 33+4te doğum yaptım.Bebegim 20 gün küvözde kaldı.Artik bebeklerin güzel haftalara ulaşmış ve doğmuşlar.Yenidogan yoğun bakım doktorları her zaman en kötüsünü söylüyorlar.Simdi oğlum 3,5 aylık oldu şükür..
Güzel günlere adapte et kendini,Allah senin gönlüne ve evlatlarına şifa versin.