Tubiiy1 benim de detaylıda doktor 36 olctu karindan, kendi doktoruma sordum prigestan kullanmaya gerek görmedi alttan ölcmedi anlamadım dikkat et vs. Gibi şeyler de söylemedi. Devletteki bi doktora sordum doktorunuz güvenin diyor
İnsan anlayamıyor gerçekten bu kadar fark ediyor demek
Ozeldeki doktorum bu uzayıp kisalabilen bir seh demişti alttan bi kez olctu ama ona tekrar gitmedim Rabbım sağlıkla versin bizlere bağışlasın