Tubiiy1 AishaIbrahimli benim başıma gelenler 13 mm le 24 haftada hastaneye yattım enfeksiyon dan dolayı dikiş atılmadı. İki gün hastanede kaldım. Bir hafta sonra gittim aynıydı durum heran dogurabilirsin dedi. 10 gün sonra tekrar gittiğimde çatı ve ultrason la baktılar. 30 mm üstünde gördüler. Şaşırdım inanmadım. İki uç gün sonra sonuç göstermeye gittiğimde tekrar baktırdım 34 mm dediler dedim ki herhalde mucize oldu. Her neyse dün yani 28 haftamda gittim 15mm dedi doktor birde uzanmayan birsey dedi. Ben yine şok. Lakin internette vs. Denk gelmedim keza eşim ve cevremdekilerde aynı şeyi söyledi okumadık diye. Haftaya uzayabilen diyen doktora gidicem sorucam nasıl oluyor bu diye. Uzun ayakta kalmadan dolaşıyordum evde vs uzadı diyince az az dışarı çıkıyordum dikkat ederek. Şimdi korkudan dışarı da çıkamam. Doktor da dün 34 haftaya gel yeter dedi. Bide çocuğum başı dönmüş asagidaymis. İnsallah bir buçuk iki ay daha dayanırızz.
AishaIbrahimli Firdevsk66 Ev işi edirsiz? Men cox qalxiram ayağa. Yatak rejimine tam yapamiyorum Allah yardimcimiz olsun amin
Firdevsk66 AishaIbrahimli dikiş olmasına rağmen şuanda 1 buçuk mm dikiş tutuyor yani çocuğu anlayacağınız 🥺
Semakeles61 Firdevsk66 kaçıncı haftada atıldı dikişiniz okadar kısalana kadar önceden farkedilmedi mi
Firdevsk66 Semakeles61 fark edildi 22.haftada doktor beni Ankara’ya sevk etti orda 1 buçuk ay yattım atmadilar 19mmle geri gönderdiler memlekete 9 mm e düştü bebek yerleşmeye başlamış kesem sarkmış 2 bucuk cm açıklık vardı özele gittim dikiş attı hemen ama şuan o kısalık var sürekli yatamiyorum çok sağa sola gidiyorum yine şükür 32 haftaya geldim 2 hafta daha idare ederse başka bişi istemem
Hey_makaron Bende 3 gün önce öğrendim servikal kısalık olduğunu, doktor progestan ve magnezyum verdi. Onun haricinde yemek yapmak dışında pek ayakta kalmamaya çalışıyorum
Firdevsk66 Tubiiy1 canımm bu bianda yükselip bianda düşebilen bişey olduğu için çok normal banada aynısını dedi 34. Haftaya kadar die
Semakeles61 Firdevsk66 benimde başıma gelmişti 2020 yılında 13 haftalıktım kanamayla doktora gittim altta muayene etti servikal kısalık var dedi dikiş atılması lazım 14 haftada dikiş attı genelde yatarak geçiriyordum sürecimi çok fazla ayakta kalmıyordum ama yatalak gibi de yatmıyordum ilaçların dolanması lazım demişti doktor yemeğimi yattığım yerde yiyordum oturmak yasaktı ayakta yürüyebilirsin ama oturmak yasak yatar pozisyonda olacaksın demişti sonra birgün gene az bi kanamayla gittim doğum başlamış dedi bebek kesesi dikişten aşağı sarkmış dedi sonra da doğum oldu 20 haftalıktı bebeğim erkekti
Tubiiy1 Firdevsk66 ne bilim ya iki doktor gördü uzanmış dedi dün doktor böyle birsey olmaz dedi kısa dedi ne bilim kafam karıştı 🤔
Firdevsk66 Semakeles61 🥺 işte fark edilsede doktordan doktora değişiyor kimisi yapıyor dikiş tutmuyor açılıyor bazende işte bizler çok dikkatsiz oluyoruz ama zor bı süreç tabiki dikiş atılıp doğuma kadar yatmak kullanılan ilaçlar vurulan iğneler herşey zor bide sıkıntı çekip kucağa alamamak o daha kötü
Firdevsk66 Tubiiy1 bianda yükselip kısalan bişey fitil verip gönderiyor kimi bazısı da direk serklaj yapıyor ki en etkiliside serklaj
Tubiiy1 Firdevsk66 ben fitili 22 haftadan beri kullanıyorum kısalmış demişti 34 mm di o zaman detaylı doktorum vermişti. Dikiş de yapılmadı bende
birkimseee Tubiiy1 şimdi progestan kullanıyor musunuz peki yani alttan ölçüsünde mi 34 çıktı kusra bakmayın anlayamadım