Durunun_kardesi Belirtiler var mı kızlar benim 9 gün kaldı adete inşallah bu ay tutmuştur vitaminlerimi alıyorum Sizler ne durumdasınız
mrserdogan12_ Durunun_kardesi bende bekliyorum belime iğne gibi sancı batıyor ayrıca yumurtalıklarımdamağrı var idrar yolumu bilemedim inşallah tutmuştur
buse76 Durunun_kardesi bat 3 Haziran bilmiyorum bu ayda olmadı her ay aynı şey zaten 😂koskaca bir negatif sonuç
icedlatte Benim kasiklarimda, sirtimda ve alt karnimda cok agri var. Cok umutluyum 🥹 Insallah hepimiz pozitifi goruruz 🙏🏻💕
noble1 Bat 3haziran, iki gün pik bugün çatlama gördüm testte. üstüste 3gün değerlendirdik bakalım bekleme modu🫠
icedlatte Rumeysa-6161 normalde 2’siydi ama gectigimiz ay kimyasal gecirdim 3 gun gecikti adetim, uygulama su an 5’i gosteriyor ama insallah olmam 😬
Durunun_kardesi icedlatte kızlar selam ben dayanamadım benim şuna 8 gün var adete ama yarın sabah ve diğer gün sabah yapmak için 6 gün öncesi test aldım yapacam acaba çıkar mı ki kızlar kasık ağrısı ve bel ağrısı var bazen de bulantım oluyor hepinize şans diliyorum sizler de bana dileyin ne olur kızlar 🌸💋🤲🧿🥰
icedlatte Durunun_kardesi insallah canimm 🙏🏻❤️ Dayanabildigin karar dayan bence haftasonu gecer zaten, pzt yap istersen varsa daha kesin cikar 🙏🏻 Cikmazsa uzulme diye diyorum, bazen cizgi adet gunu hatta sonrasi da cikabiliyor 😊