Eller serbest pompayı öneriyorlar son zamanlarda. Priz başında beklemek gerekmiyormuş. Sağım yaparken aynı zamanda işlerini de halledebiliyormuşsun. Prize de ihtiyaç yok. Dışarıda, arabada sağım yapılabiliyor. Ben de 27. Haftadayım bebebao pompa alacağım