Nevrie
Kişiden kişiye değişir demişlerdi bana canım. İlk doğumumda almadım.sonra mastit oldum mecbur en yakın bulduğum yerden aldım.
Arkadaşımda benden bikaç ay önce doğum yapmıştı hiç ihtiyaç duymadı
Her bebek her tecrübe başka tabi ama ikinciye hamileyim bu sefer doğumdan önce almayı düşünüyorum kullanmama gerek kalmazsa da birgün birine lazım olur elbet