Sedcann Yelda hanım ve ece hanımınkiler geldi varsa başka katılmak istyene ekleyebilirim 4-5 kişiyiz şu anda 😊
Betulnehir14 Sedcann ben dün gittim canım doktor değişikliği yaptim bı gideyim deneyim dedim gitmisken ikili testimi de yaptılar maşallah bebegimde çok hareketliydi 😍😍
Gulnuripeksoylu MelekAnnesi52 bizde 10+6 yızz 😊 kızlar ikili tarama testini yaptırıcak mısınz bu haftalarda
Bsekvnz 13+0 doktor 12. Haftada erkeğe benziyor dedi, daha cok merak ediyorum kesin olmadigi icin degisir mi ki 😇