Betulnehir14 Sedcann ben dün gittim canım doktor değişikliği yaptim bı gideyim deneyim dedim gitmisken ikili testimi de yaptılar maşallah bebegimde çok hareketliydi 😍😍
Pregnantmom 12+0 💃 çarşamba günü randevum var hem 2li test icin hemde belki bi umut cinsiyet öğreniriz😁
Sedcann Arkdaşlar temmuz anneleri olarak whatsap grubu kuralım diyoruz katılmak isteyenler bana sedadonmez24@gmail.com aderesime telefon numaralarını atabilir şu an 3 kişiyiz
Selindikci35 11+5 persembe kontrolumuz var 2 li tarama yapilcak..Bakalim doktor tahminde bulunacak mi😊😊💜💙