Kızlar nasılsınız son günler nasıl geçiyor doğum şeklinize karar verdiniz mi? 🌸 Biz 35+5 olduk bugün son 30 gün gözüküyor son günler baya zorlu geçiyor artık bel ağrıları sırt ağrıları nefes almakta güçlük.. Doğumum 22 haziran gözüküyor kızım beklerse tabi 🙈 bayrama denk gelmesinden korkuyorum doktorum olmazsa falan diye ama doğum olunca gelir herhalde kızlar siz konuştunuz mu bu konuyu doktorunuzla? Normal doğumdan korktuğum için sezaryen istiyorum sanırım aslında kafam baya karışık günler azaldıkça doğum korkusu sarmaya başladı