Nissyoo organik gurmem, beyorganik ve weefood ben 3 yıldır kullanıyorum. Organik gıdalarda en çok bulunan bu markalar zaten. Ekgıda sürecinde doktorumuzun söylediği markalardı bunlar. Başladığımız gibide devam ediyoruz hala almaya. Zühre ana bana güvenilir gelmiyor.