y___e Düzenli sancılarım çıktı 1 cm açıklık yatış vereceklerdi yoğun bakım yetersiz diye kabul etmedim vana gidicem şimdi durdururlar mı yoksa doğum mu olur
Momunddad y___e bana 33+2 de 1 cm açıklık var dendi ilaç ve ciğer geliştirici oldum şuan 34+5 e geldim 3 cm açıklıkla hastanedeyseniz korkmayın ben evdeyim.ama hep yatıyorum.
Haticeburak06 y___e bende aynı durumu 36da yaşadım 2 gün öncede oldu şimdi 2cm açıklık var ama çok şükür 39 oldum çıt yok şuan
Mercimeek y___e ben 23. Haftada 1 cm açıklık düzenli sancılar ile 36 ya kadar gelmiştim skskks ama senin haftan iyi ya kuzu belki doğum olur korkma erken doğan bebekler çok güçlü çabuk topluyorlar
Albatrosss Öncelikle sakin olun hafta olarak iyi bir haftadasınız. 36 ve sonrası erken doğum sayılmıyor zaten. İlaçlarla durdururlar büyük ihtimal.
Momunddad y___e hayır sancı yoktu toplanma vardı nidilat , adalat progestan fıtil kullanıyorum evde yarın bırak dedi doktorum artık eli kulağında bekliyorum doğumu size ilaç verdiler mi ağizdan
Haticeburak06 y___e hayır 36 haftalık olduğum için doktorum zaten bu zmndan sonra doğumu bekleriz bebekte sorun yok demişti.hatta bu hafta doğurursun demişti ama allahın işi olmadı😊
y___e Haticeburak06 Bana dediler düzenli sancı çıktı serum verdiler yine de durmadı bebeğe oksijen verdiler dediler ciğer geliştirici olmam lazım bebek küçük
Momunddad Haticeburak06 ay evet aynısını bana da diyor doktorum iki.gun sonra hazırlıkli ol doğumun başlayabilir ama ben de ağrı sancı yok arada gelip gidiyor akşamları huzursuz oluyorum , sizde sürekli yatıyor musunuz nasıl 39 a kadar geldiniz neler yaptınız
Haticeburak06 y___e evet canım 35te gerekli olabilir Rabbim sağlıkla vaktinde kucağına almayı nasip etsin inşallah 😙🥹
Sevo07 y___e canım korkma hiç bende aynı durumdaydım 32. Hafta da nst ağrın çıkıyodu ama hissetmiyordum . Ben bu yüzden hastanede yattım 2 hafta oldu çıkalım 35. Haftayaım her hafta nst bağlanıyorum. Yine aynı ağrım çıkıyo ama çok şükür bebek bi sıkıntı yok
y___e Momunddad Yok normal muaneye gittim düzenli doğum sancıları çıktı 1 cm açıklık çıktı yatış verecekti kabul etmedim şimdi iyi bir hastaneye gidiyorum
Haticeburak06 Momunddad 2 kez yattım . Aslında ben o zmn doktor doğurcaksın dediğinde sevinmiştim😂 zıpladım hopladım adaçayı içtim ilişkiye girip hurma anans yedim squat çektim halada yapıyorum bunları yapmama rağmen gelmedi😅
Haticeburak06 Momunddad ya işte o sancı çıktığı esnada yalancı kasılmalarda olabiliyor doktorlarda doğuracağımızı sanıyor ama o gösterilen sancılar doğuma hazırlık sancıları yani doğum olmuyor aslında doktorlarda anlamıyor
Momunddad y___e muhtemelen ilaç iğne vs verilip evde yatış önerecek kendini çok yorma ve stres yapma ben kafaya taktım 3 kilo verdim bir haftada pişmanım ama insanın elinde olmayabiliyor bazen
y___e Momunddad evde değil hastanede yatış verecekti dedi yoğun bakım ünitesi iyi değil başka bir hastaneye gideceksen git diye bende dedim başka hastaneye gidecem
Momunddad y___e iyi yapmışsın benim demek istediğim evde yatmanı isteyecek sürekli sadece tuvalete kalkmanı istiycek seninle birinin ilgilenmedi gerekecek ben iki dk fan fszla ayakta duramıyorum kasılıyorum