dika Lina_06 ben de Mart ayında kürtaj oldum Nisan ayında ilk adettimi oldum ve hamile kaldım çok şükür
Duygu_52 daisybebek hangi hastanede Kürtaj oldunuz acab banada boş gebelik dedi doktor bugün o yüzden iyi bir hastane arıyorum
busrax_ Miray-mom nasıl anladınız acaba o zaman hamile kaldığınızı? Ben ovulasyon testi yaptım adetten iki gün sonra koyuluk gördüm normalde adetten bir hafta sonra yumurtlama olur diyorlar
Happy-melek1997 Lina_06 ben 8 martta düşük yaptım 4 nisanda adet oldum o ayda hamile kaldım yani 1 adet gördüm o kadar şu anda 7+4 haftalığım çok şükür
Lina_06 Happy-melek1997 peki kaç güne bir ilişkiye giriyordunuz yada şöyle sorayım sadece yumurtlama gününde mi ilişkiye girdiniz yoksa adetten sonra sürekli mi girdiniz
Happy-melek1997 Lina_06 2 kere oldu 4 nisan da adet oldum daha sonra 17 nisan ve 21 nisan 2 kere ilişki oldu kullandığım adet takviminde 17si yumurtlama başlama 21 de hamile kalma ihtimali yüksek yazıyordu başka ilişki olmadı canım