Hamide-uu tatile çıktım, arkadaşlarıma gittim il dışına, bol bol gezdim tozdum kafamı dağıttım, dönüştede tüp bebeğe başlayacaktık, kafamın içi boş olsun stresim gitsin istemiştim, döndüğümde 1 kere bişeyler yaşandı, ondan sonra ramazan geldi, ben full misafir ağırladım, evimiz 1 gün bile boş kalmadı, ben o hemgamede hamile kalmışım, boş yere demiyorlar kafanın içi boş olacak, kendini strese sokmayacaksın diye, bayramdan sonra tüp bebek düşünürken, bayrama hamile girdim çok şükür 🥲🥰