Nur8948 Damlaozzz ay bende bi tek bu yok diğerleri var hep 🙈 bu hiç karşıma çıkmamıştı 🤭 maru derm in yıkama jelini kullanıyorum bende 🥰
Damlaozzz Nur8948 Hamilelikten önce mavi şişelisini kullanıyodum sonra buna geçtim bende ama marudermi de önermişlerdi 😊
mervemurat16 gammzeeaa ben hep bitkisel vegan kullanıyordum belki bazı maddeler hormonlar değişiminden dolayı yan etki yapmasın diye
ancmay Hacer-duman ben doğal sabun ile cildimi temizleyip üzerine kuşburnu çekirdeği yağı ve hyalünorik asit sürüyorum.
Tubatgn Hacer-duman 2 çay bardağı suda 2 yemek kaşığı keten tohumu kaynatın. Biraz soğuduktan sonra süzün. Çıkan jeli her gece yatmadan önce pamuk ile yüzünüzün her yerine sürüp 20 dk bekletin. Boş su ile durulayın. Cildiniz hem parlayacak, hem yumuşak olacak hemde lekeler, izler kaybolacak.
Tugces09 Ayseker asitler zararlı ciltten kana karisabiliyo diye okudum bende mantıklı geldi o yüzden kullanmayı bıraktım🙊
Becem Suey bende gül suyuyla yüzüme tonikledim sonra da pişman oldum ya doğum lekesi olur diye bıraktım 😞
2727dfne Hacer-duman gellonun yumurta akı maskesi ve kil maskesi yapıyorum 3 günde bir 2 3 günde birde Ece ronayın kabak liflerini kullanıyorum
Minikannsi Hacer-duman ben Nivea yüz temizleme Jeli var her banyoda onu kullanıyorum yazışmaları okudum acaba yanlış mı yapiyomusum diye tedirgin oldum
Gamzecabuk Ben hamilelikten önce serum,tonik ,yüz yıkama jeli kullaniyordum. Hamile kalktıktan sonra bıraktım sadece yüzümü sabun ile yıkıyorum ve güneş kremi kullanıyorum. Şuan için cildim de sorun yok inşallah ilerleyen zamanlarda lekenme yasamam
Esragenc5353 Suey bende cildimi hep gül suyuyla temizliyordum ilk zamanlar sürdüm yüzüme sonra aklıma geldi bıraktım.sürmemekte fayda var bence bile bilede sürmez ki
Ceyda24 Yves roche leke seti aldim ama kullanamadim kokusu rahatsz etti beni elimde oylece duruyo almak isteyn olursa yardimci olurum. Iki uc kez kullanilmis urunler
Gamzecabuk Lumlum iki tane var aslında gündüzleri garnier 50 faktör akşam da Incıa 50 faktör hamilelere özel aksam kullandığım sürünce çok beyaz kalıyor yüzüm diye aksam kullanıyorum
aysegul1122 Akşamları Cosmed ile yıkadıktan sonra Bepantholün tüm vücut için olan ile azıcık nemlendiriyorum. Sabahları da makyaj bazı niyetine 1 kez La Roche Posey marka güneş kremi sürüyorum. Bu kadarcık valla 🫣 sivilce, leke, iz yok bir şeyim çok şükür.
surprizbebe Maruderm hassas ciltler için yıkama jeli kullanıyorum değiştirmedim hamilelikte. Tonik skin sensual idi memnundum ama asit kullanmamak için onu bıraktım.doğal gül suyu aldım tonik niyetine onu kullanıyorum.nemlendiricim cerave losyon. Güneş için de fit&live sun drop kullanıyordum ona devam