basakc36 yumurta da yemek lazım tabi ama bir şekilde telafisi olur herhalde onun. Su içmemek ise çok zararlı, Allah korusun tehlikeli hem sizin hem bebişin sağlığı için içmek zorundasınız. İçimi kolay olsun diye suyunuzun içine limon ile nane yaprağı veya bir dilim elma veya dilimlenmiş çilek gibi aroma vericek bir meyve ekleyip deneyin, güzel sizi motive edecek bir suluk-matara tarzı bir -bir buçuk lt.lik bir şişe edinin, hem ne kadar içtiğinizi daha rahat takip edersiniz. Lıkır lıkır içemiyorsaniz bile sürekli şişe elinizde olsun küçük küçük yudum yudum alın. Yumurta konusu beni de çok zorluyor, hiç sevmem oldum olası yiyemezdim, ama ben zorlayarak kendimi yiyorum, haşlanmış ise bol karabiber ve kimyon döküyorum üstüne kokusunu almamak için veya içine peynir, baharat, çok az un ekleyip omlet yapıyorum, ama tiksindiyseniz de yenmez ona ben de bir şey diyemiyorum.