odtz ben çok telaşlı bir insanım kendi doktorum Yalova’da ben memleketimdeyim 1 aydır burda da hazır gelmişken diye 2 doktora daha kontrole gittim ikiside bana açıkçası öyle dedi geçen hafta bebeğim aşağıda diye ağlaya ağlaya gittim ama sıpam gülümseyerek uyuyordu ☺️