Umitsema Ikinci sezeryanda nts ye bakılıyormu acaba 32.ci haftaya girecem ins yada direkt sezeryan günü mu veriliyor yaklaşınca haftamız.
Burcu-2634 Damlaozzz amin canım bütün anne adayları bebeklerini sağ salim kucaklasın evlat isteyenlere de rabbim tez vakitte bu sevinci yaşatsın bütün hakedenler anne olsun inşallah 🌹🤲
Eceninannesii Damlaozzz 33.haftada gittiğinde doktor büyük ihtimal nstye sokar..Özel olarak söylemiyor ben ilk hamileliğimden biliyorum ☺️birde doktorun yanındaki ilgilenen hemşire söyledi ,ilk nst ye girer sonra doktora gelirsin dedi
Damlaozzz Arascancan Çoğu kişi 32 33 müş randevuma tam denk geliyor haftaso heralde teşekkür ederim 🙏🏻
daisy000 Damlaozzz değişiyor kişiden kişiye.nst de cocugun kalp atımları hareketleri ve sizin sancılarınıza bakıyorlar. ben 39 olmak üzereyim 38 de girmiştim suyum azalmıs dıye doktor cocugun durumunu değerlendirmek için istemişti.