Fatmasedef korkmayın, bebek daha küçük olduğu için sizdeki enfeksiyonun bebeğe geçme riski düşük. Avidite yüksek gelirse zaten sorun olmayacaktır. Fakat ben gibi Aviditeniz düşükse antibiyotik tedavisine başlamanız gerek. Ben eğitim ve araştırma hastanesi’ndeki enfeksiyon bölümü ve perinatoloji bölümü takip ediyor. Şu an 37 haftadayım çok şükür bir sıkıntı yok, kürtaj derlerse doktorunuzu değiştirin çünkü anne karnında tedavisi mümkün. (Burada birçok doktorun bu şekilde gebeliği sonlandırmak istediğini duyduğum için bunu yazıyorum)