Kızlar ben bekarken hep kızım olursa Eslem sena koyarım diyordum ama Eslem isminden vazgeçtim çok var artık ve birde iki isim istemiyorum eşimde söylediğim onca isimden senayi beğendi en çok o hoşuma gitti diyor seninde hayalin madem bu olsun dedi. Biz zaten ne çok eski nede çok modern istemiyorduk 😊 soyadımiz uzun zaten 8 harfli söylerken hoş geliyor ben hayatımda bir tane sena tanıdım oda güzel ve ahlaklı bir kızdı sizce nasıl bu isim çevrenizde sena varmı karakterleri nasıl 🤗