balim35 Çok teşekkür ederim moral oldunuz. Sizin adınıza da mutlu oldum. Sağlıklı besleniyorum, kahvaltımı kolay kolay aksatmam. Bir tek sigaram var onu da azaltarak birakmaya calisiyorum. Ben de çalışıyorum, hatta yoğun bir çalışma tempom var diyebilirim. Aslında inanın aklıma gelmediği aylar bile oldu, sonucta iki yil uzun bir zaman. Şu an çalıştığım ortamda birkaç arkadaş bebek düşünüyoruz ve devamlı gündemimiz bu. Hatta daha fazla kafaya takıp hamile kalanlar da oldu. Bilemiyorum artık klasik doktor rutinine uyup devam edeceğim. Yaşadığım şehirde tup bebek düşünmüyorum. Buradan gitmemize daha bir yıl var. O zamana kadar olmazsa eğer onu da degerlendiririz tabii ama şu an gündemimizde yok. Hayit macunu da sipariş ettim. Belki o sebep olur. Muhtemelen uygulamayı da sileceğim. Sürekli forum okuyorum, başlık yazıyorum. Psikolojim iyice bozuldu son aylar, kafaya daha çok takar oldum. Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim 🙏