Neredeyse iki yıldır çocuk düşünüyoruz. Bende de esimde de bir sorun yok. Geçen ay rahim filmi çekildim temiz çıktı. Ovulasyon takibi de yaptım onun üzerine ama bu ay da olmadı. Tabii ki vakti var orasını biliyorum ama neden hamile kalamıyorum. Kısa bir süre de değil. Sebebi olsa tedavi olacağım ama sebebi yok diyorlar 😢 Bir ayda yumurta geliştirici olac kullanmıştım bu arada