Uffu amin hepimiz sağlıklı vakitlice alalım kucağımıza, hayır ben açıklık var mı yok mu anlamıyorum ama Bebek artık çok asagida yürüdükçe psikolojik olararsk her an doğacak gibi hissediyorum sarımsı yeşilimsi akıntılar geliyor her tuvalet sonrası doktor acilman olldugu için demişti her gittiğimde çatı muayenesi yapmasa keşke:( her çatı muayenesi sonrası geliyor özellikle :(