Hilallaylizz evlenmeden önce yıllarca pilates yapmıştım evlenince de hemen hamile kaldım pilatese devam ettim ama son aylarda bırakmıştım hamilelik boyunca 8 kilo aldım, yani vücudum çok müsaitti normal doğum yapmaya. 38+0 da çatı muayenesi oldum 2cm açıklığım vardı doktorum 2 gün sonra gel yatışını yapalım dedi. 2 gün boyunca günde 3 vakit sıcak duşa girip duşun altında squat yaptım hastaneye gittiğimizde açılmam 3-4 cm olmuştu. Sabah 10 da yatışım yapıldı 11 gibi suni sancı taktılar sancılarım nst de vardı ama pek hissetmiyordum öğleden sonra pilates topu verdiler sancı geldikçe gösterdikleri hareketleri yaptım, sonrasında da eşimle sürekli yürüdük koridorda büyük adımlarla. Akşam üzeri 3-4 civarı sancıları gerçekten hissetmeye başlamıştım o zaman hiç durmadım daha çok yürüdüm epidural istedim ama hiç etki ettiğini düşünmüyorum çünkü sancılarda hiç değişiklik olmamıştı, son kontrole geldiklerinde tam açıklığım vardı yürüyerek doğumhaneye gittik çatala çıkmamla doğurmam uzun sürmedi ufak dikişim vardı ama sonrasında bana hiç sorun yaratmadı verdikleri kremi kullandım 3 hafta içinde iyileşti. Bu arada ilk geceden itibarende bebeğime kendim baktım sadece ilk 10 gün kayınvalidem yemek-temizlik-bebek düzenini kurmamız için kaldı sonra o da gitti hep kendimiz yaptık her şeyi. sezaryen olsaydım bu şekilde olmazdı yardıma mutlaka birinin durması gerekirdi