kar_kristali Eğer kendinize güveniyorsanız evinizde durun doğurun. Ben şahsen ebeyle görüştüm benim aradan 15 ay geçmesine rağmen ssvd istiyorum bir ebe hastanede doğum önerdi diğer ebe evdede yapabilirsin senin fıtratın bu zaten dedi beslenmenin güzel yaparsan içeriside o kadar güzel olur dedi ve Allah’ın izniyle evde yapıcam ebe yetişirse yetişir yetişemese bile kendime ve bebeğime güveniyodum. Bunu saçma bulanda olabilir bana hak verende olabilir ama ben bir kez daha hastaneye gidipte cahillik yapamıcam o kadar gereksiz müdahelede ve yatağa bağlı kalarak doğurmamızı bekliyorlar nst bağlı sürekli falan. Ev konforu gibisi var mı ben 97 doğumluyum annemin birden suyu gelmiş sonra çok geçmeden ben doğmuşum evde. Avrupa ülkeleri evde doğum yapınca modernlik olur Türkiyede yapınca yobaz olunur isteyen istediği kadar yobaz diyebilir 😄