Nergis281018 Gg5348 bugün birine sordum 4500 dedi para önemli değil ama bişi dese zaten takıntılıyim bişi yoksa bile dertten üzüntüden ağlamaktan çocuğa bişi olur valla
Gg5348 Nergis281018 ayy ben de aşırı şiddetli anksiyetem var bide kendim de fizyoterapistim çok bilmek o kadar kötü ki aklına her şey geliyor insanın ikili teste falan bile cesaret edemeden direk fetal dna yaptırdım ki ya beni korkuturlarsa diye şükür o temiz geldi inşallah bu da güzel geçer 🙏🏻
Nergis281018 Gg5348 ben şimdiye kadar hiçbirini yaptırmadım şimdi down sendromu deseler yada başka bişi tedavisi yok niye o testleri yapıp bebeğimi.kendkmle uzim Allah’tan ne gelirse amenna diyorum
Cansu3463 Detaylı ultrason heyecanı hepimizde var kızlar Gaziantep te gidicem ama doktor önerisi istiyorum detaylı ultrason için yardımcı olur musunuz kaçıncı haftada gitmeliyim en doğru hafta
balim35 @Gg5348 güzel sonuçlar alırsınız ins bende 2 hadta sonra gidicem randevu verdiler çok heyecanlıyım 🙊
Damlaozzz Gg5348 Bende sizin gibiydim onu ilk defa görecek olmanın heyecanı 😍 Gitmeden mutlaka çikolata kahve bişeyler yiyip için tok gidin
Gg5348 Damlaozzz yiyeceğim yanıma da alacağım en son normal ultrasona gittiğimizde yüzünü plasentaya yapıştırmıştı inşallah bu sefer gösterir güzelce🥰
ferhpnar Drfatma bana da idrara sıkışık gel rahim ağzını ölçmek gerekiyor sıkışık olman lazım demişti
Drfatma ferhpnar bebek küçükken ya da normal takiplerde bazen istenebilir ama ayrıntılıda aslında istenmiyor
Kubra912 Bende çikolata yiyip girmiştim doktor biz size bisküvi ayran yıyin diyoruz siz çikolata yıyosunuz diye söylendi baya uğraştı bebek dönsün diye ama dönmedi burun kemiğini görememişti
ferhpnar Drfatma ben öyle gitmiştim hatta idrara sıkışık gitmemişti komşum sıkış gel demişti her doktor farklı demek ki