Nesli46 Reyreyyyy sıkma canını canım kilo için sağlığı yerinde olsun yeter kızım 2,5yaşında şimdi 2.doğacak inşallah 39+4 üm🥰 yaşıtlarından kilolu kızım zayıf doğmasına takılma
Gizem2022 Merhaba kızlar bugun sat a gore 34 olduk ama bebegımın karın cevresı 30+5te kalmıs kılosu 1900 g cıvarında 10 gundur perinatoloji de yatırıyorlar doguma kadar da yatacakmısım 4 saatte bir nst 12 saatte bir bos serum takılıyor hergun bebegın kan akışı izlenıyor bu durumu yasayan var mı kan akısı bozulduğunda sezeryan ile alıp küveze koyarız dedı yoksa doguma kadar yatarsın dedı 😔
Reyreyyyy Gizem2022 askim ben su an 34+4 um benim bebegim 2 kilo seni neden yatiriyorlar ben anlamadim haftasina gore normal kilosu
Reyreyyyy Nesli46 cok sagolun icimi ferahlattiniz saglikli olsunlar yeter siz de saglikla kucaginiza alin insallah🥹♥️🤲🏻
Reyreyyyy Ftm_75 yok diyo ki en fazla 500 gr alir doguma kadar diyo bana sinir etti kac haftadir beni bu doktor ya
Gizem2022 Reyreyyyy hayır canım egıtım arastırma hastanesı bebek genelde kucuk bır bebek dıyerek benıde korkutuyorlar
Reyreyyyy Gizem2022 ay oyle olsa bi cok kisiyi burada yazan hepimizi almalari gerekirdi ya cok canim sıkıldı simdi kuzum cok sacma iyi kilosu yani seni telasa sokmuşlar sinir oluyorum hepsi farkli bir sey diyor ya
Reyreyyyy Gizem2022 hic korkma hic saglicakla kucagimiza Alacagiz insallah canim benim yeter ki saglikli olsunlar 🤲🏻
1prensesannesi__ Reyreyyyy endise etme asko 2500 bile olsa saglikli kabul ediliyo sonra emerek aliyo zaten kiloyu benim kizimda minik doğmuştu sonradan tosuncuk oldu dert etme boyle ufak seyleri 🥰 hem küçük bebegin dogumu da kolay oluyo
Hlimee Tam 34 haftada gittiğim de 2330 gram dedi normal dedi ama Bana az geldi 32 de tam 2 kg du 2 haftada 300 gram az gibi geldi Sağlıkla gelsinler bebişler 👣👣
Ozgednc Hlimee hayır az değil kuzum gayet normal 🌸 bende 32 de gittim 2 kilo çıktı 33de gittim gene 2 kilo çıktı 34de bian 2.500 kilo çıktı ya yanlış olcuyorlar yada çocuk ne zaman kilo alacağını biliyo 😁
sacmalamakizim Reyreyyyy Şey yanlış anlamayın birşey dicem de, kilosu bana çok iyi geldi daha ne kadar olacak ki, kızım o haftalar da 1.500 civarıydı, doktor geri de falan demedi hiç, doğduğu kilosu 3.300 gram.
Reyreyyyy sacmalamakizim evet iste ben de haftasina gore ortalama oyle dogacak gibi hesapladim tabi Allah bilir kuzum ama doktora begendiremiyoruz hic anlamadim inan ki 🥲