Reyreyyyy benim de 38+2 kilosu şu an 2.750 , 35 haftalık bebek gelişimi ile aynı. ama doktorum problem olmayacağını söyledi, yaklaşık 3 haftadır kilo alamıyor o yüzden bu haftasonu sezaryenle doğuma gireceğim , artık bebek gelişimini tamamlamış anne karnında büyümüyor, doğup büyümesi gerekiyor denildi.